Kalite Politikamız
Kalite Yönetim Stratejimiz
Eriza Bilişim Kalite Politikası Şirketimizin temel kalite stratejisi, Dünya’ da ve Ülkemizde hızla gelişen bilişim teknolojilerine paralel olarak oluşan ulusal ve uluslararası bilişim standartları ve serbest piyasa ekonomisi kuralları çerçevesinde iş ve hizmet üretiminde verimlilik ve kaliteyi ön plana çıkararak, piyasada rekabet edebilecek bir kuruluş haline gelmektir.
Şirketimizin her kademede görev yapan tüm personeli ile birlikte oluşturduğu yönetim sisteminin hedefi, belirlenen politika ve stratejiler doğrultusunda sürekli gelişime açık dinamik bir yapıya sahiptir.
Böylece, dinamik bir yönetim yapısına kavuşacak olan şirketimiz, hızlı bir şekilde gelişen teknolojiye, yeniliklere kolaylıkla uyum sağlayacaktır. Böylelikle bu teknolojik yenilikleri müşterilerimize en hızlı ve kullanışlı bir şekilde sunarak çözümler uygulamaktayız.
Şirketimizin varoluş nedeni olarak gördüğümüz, kaliteli hizmet, aynı zamanda şirketimizin devamlılığı için vazgeçilemez bir prensip olarak kabul edilmiştir. Bu doğrultudaki temel stratejimiz ise uluslararası standartlarda kaliteli projeler gerçekleştirerek uzun vadeli ve ihtiyaca yönelik çözümler sunmak ve müşteri memnuniyetini en üst seviyeye çıkarılmasıdır.
Kaliteli hizmetin sunulabilmesi için, hizmet verimliliğin yüksek olması ve bunun da ancak personel mutluluğunun sağlanması ile gerçeklebileceğinin farkındayız. Bu sebeple hizmetin istenilen kaliteye ulaşılmasında uygun bir çalışma ortamı yaratılarak her kademedeki personelin mutluluğunun sağlanması ve iş heyecanının arttırılması sağlanmaktadır.
Böylelikle, çalışan tüm personelin fiziksel-zihinsel performansının gelişiminde süreklilik sağlayacağı gibi sisteme entegre olmalarını sağlayarak, motivasyonlarının artmasına imkan verecektir.